Μάλιστα οι βλέψεις τότε ήταν για το 48% με μεγάλες εταιρίες να κάνουν συμφωνίες τότε όπως ήταν η Citi, DirecTV και η Nissan.
Από την αρχή όμως αντιμετώπισε προβλήματα με τον Φεβρουάριο του επόμενου έτους να μειώνεται ο προϋπολογισμός σε 500.000 δολάρια και τον Φεβρουάριο του 2012 να φτάνει στο απογοητευτικό 100.000 δολαρίων.
Έτσι από 48% τις διαφημιστικής πίτας η υπηρεσία iAd έφτασε μετά βίας στο 3%
Αυτό έστρεψε την Apple να πάρει την απόφαση να τερματίσει την υπηρεσία όπως ανακοίνωσε εχθές στο τέλος του Ιουνίου του τρέχοντος έτους.
Πείτε ελεύθερα τη δικιά σας άποψη με τα σχόλια σας