Σχετικά με το jailbreak του ios 10.2....

0
Εχθές πολύ πριν το πάρουν είδηση άλλες σελίδες ακόμη και κορυφαίες του εξωτερικού το δικό μας blog έγραψε για τον κώδικα του jailbreak στο ios 10.2

Ο κώδικας είναι στην ουσία του qwertyoruiopz όπως το αναφέρει και στο αποθετήριο.
Σε μια συζήτηση στο chat το μέλος του blog Gencos95 επειδή δεν έχει Mac μου ζήτησε να φτιάξω εγώ το αρχείο IPA όπου και το δέχτηκα να βοηθήσω και κατόπιν αποφάσισα να το μοιραστώ με όλους.

Από την αρχή ξεκαθάρισα πως δεν έχω συσκευή για να το δοκιμάσω αν όντως λειτουργεί καλά.
Δεν είπα ποτέ μου ότι είναι δικό μου το αρχείο η ο τρόπος του jailbreak.
Δεν σκόπευα ποτέ να κάνω κακό στις συσκευές και δεν θα το κάνω ποτέ μου.

Όμως όπως ήταν αναμενόμενο η είδηση μεταδόθηκε στα διαφορα forums και υπήρχαν και κάποιοι όπου με κατηγόρησαν πως το κάνω για να πάρω κλικ η να καταστρέψω συσκευές.
Στα τόσα χρόνια που γράφω ας βγει οποιοσδήποτε να πει ότι του χάλασε η συσκευή του κατεβάζοντας κάτι από το blog.
Για αυτό το λόγο αποφάσισα να κατεβάσω την ανάρτηση και όποιος θέλει μπορεί να βρει τα αρχεία στο σύνδεσμο του αποθετηρίου εδώ.
Δεν με ενδιαφέρουν ούτε τα κλικ ούτε η δόξα, αφού εδώ είμαστε μια παρέα και όποιος διαφωνεί δεν είναι αναγκασμένος να μας ανέχεται.
Ο σκοπός μου ήταν να βοηθήσω και όχι να δημιουργήσω πρόβλημα και ζητώ και πάλι συγγνώμη αν ενόχλησα κάποιους.


Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Πείτε ελεύθερα τη δικιά σας άποψη με τα σχόλια σας

Πείτε ελεύθερα τη δικιά σας άποψη με τα σχόλια σας

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience (Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας). Learn More
Accept !