Tim Cook: Είμαι ομοφυλόφιλος και περήφανος γι 'αυτό

0
Σε μια αποκάλυψη που θα προκαλέσει πολλούς σχολιασμούς στον τύπο προέβη ο πρόεδρος της Apple Tim Cook σε συνέντευξή του στο Bloomberg Businessweek....

Συγκεκριμένα στην συνέντευξη του ανακοίνωσε και επίσημα πλέον πως είναι γκέι και περήφανος για αυτό και προσπάθησε τόσα χρόνια να κρατήσει μακριά την προσωπική του ζωή από την δουλειά, αλλά οι συνεργάτες του που το γνώριζαν το αποδέχτηκαν και δεν είχαν κανένα πρόβλημα.
Αν και υπήρχαν οι φήμες εδώ και πάνω από ένα χρόνο αλλά και πέρυσι με το δημοσίευμα του περιοδικού ΗΠΑ Out Magazine που υπαινίσσονταν αυτό, ωστόσο δεν υπήρχε κάτι επίσημο από τον ίδιο.

"Μέχρι τώρα, δεν είχα δημοσιεύσει τις προσωπικές μου προτιμήσεις. Τώρα θέλω να είμαι σαφής: Είμαι περήφανος που είμαι γκέι, και νομίζω ότι αυτό είναι ένα από τα μεγαλύτερα δώρα από τον Θεό, "- είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος.

"Καθ 'όλη την καριέρα μου έχω προσπαθήσει να διατηρήσει ένα ορισμένο επίπεδο της ιδιωτικής ζωής σε σχέση με την προσωπική μου ζωή. Έτσι, για πολλά χρόνια δεν έκρυβα τον προσανατολισμό μου, και πολλοί από τους συναδέλφους μου στην Apple ξέρουν ότι είμαι ομοφυλόφιλος, και δεν επηρεάζει τη στάση τους απέναντί ​​μου, "- είπε"


Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Πείτε ελεύθερα τη δικιά σας άποψη με τα σχόλια σας

Πείτε ελεύθερα τη δικιά σας άποψη με τα σχόλια σας

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience (Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας). Learn More
Accept !